Thursday, April 2, 2009

merajuk

anak dara comel aku tu kuat sungguh merajuk

tak kena sikit, merajuk, hempas2 badan,baling-baling barang
semalam abah dia mintak air,aku pun bawakla cawan berisi air nak kasi kat abah.

dia pun sibuk jugak "air, air'

aku menonong jer kasi kat abah dia air tu.
apalagi......berguling-guling..siap hempas-hempas badan.

abah dia panggil 'hanis, meh sini mainum air ngan abah'
sua kat mulut dia.terus senyap.

memang tak boleh disekat anginnya.
mama kena teliti sikap anak nombor dua ni.
dah tau peel,senang nak handle.
so sesaper anak nombor DUA, tolong share character anda plssss!!!

1 comment:

mamaDhea said...

anak no.2 aku pon sama.. kuat merajuk.. mamje sgt dgn aku.. takleh hilang kelibat aku sekejap, nangis mcm kena dera.. klu dah merajuk tu, mmg buat muka laa sambil nangis.. pastu klu tgh duduk tu, dia guling2 kat lantai.. hahaha.. sabaq aje kan..

skrg ni ada pe'el baru.. klu dia nk minta dukung tp kita wat dek je, mesti majuk hentak2 kaki.. hahahaha.. aku laa selalu nyakat dia.. buat2 tak nampak gitu, buleh?

sekian drp saya yg ada anak no.2.. ;P