Friday, February 29, 2008

Mama's New Cooler Bag!





Hari isnin n selasa ritu aku kena keja luar.so usungla peralatan pumping lam cooler bag yg beli kat SI.ni 1st time aku keje luar pas naik dr cuti confinement. cooler bag tu ok tp dia lembik n takder shoulder strap so leceh sikit nak bawak.acelly drpd last month survey for new cooler bag.dah byk website jengah!.tiba2 terjatuh hati ngan MOM Precious Cooler bag at MLO.fikir punya fikir pastu message kak rita tanya size bag tu.dia kata lebih kurang cam saiz Avent O&A nyer cooler bagn ada byk feature berbanding O&A punya bag.wah! lagi aku teruja.maklumla ritu dah frust sbb tak dapat set O&A tu. (cik yan tau le citer O&A ni, sbb masa lam pantang hari2 dok citer pasal ni!hehehhe).pastu aku tanya kak kamariah SI plak, dia kata memang kecik comey la bag nyer.sesuai le kalau kena outstation sbb aku kata ngn dia next week aku kena pi KL ada meeting.so hari rabu aku pon terus decide nak beli.tup tup internet lak down, aku message kak kamariah bitau.dia tanya, aku nak barang apa, aku cakap nak MP cooler bag + membran for spectra (hilang ler pulak menda cinonet tu!).so dia kata ok, petang rabu tu dia kata akan pos.aku pun janji akan bank in duit tu kat dia petang tu gak.dah dekat nak balik,internet ok,aku pon terus transfer kat kak kamariah n sms dia bitau.dia kata dia dah pos.:)

semalam, lam tengahari gitu, kerani yg jaga surat kat tingkat atas call, bitau barang aku dari Susuibu.com dah sampai.yeay! excited gitu aku nak tengok.bukak2 memang comeyla.puas hati sungguh.hari ni aku dah guna, testing.hehehehehe.comey comey comey.tu jerk aku nak cakap.heeheheh.seswaiiii ngan aku yang kecik molek ni.heheheeheheh.

8 comments:

cysev3n said...

suka la tu.. keh keh keh.. hang kecik molek ek? lagu tu, aku ni besar gabak le.. keh keh keh. KL kat mana weh? aku pun rabu (esok) ni nak pi Grand Con..

farah225 said...

yup,kecik molek gitu.hahaahah.aku kat bangsar.abis awal,tp xtau nak cntact saper2.hehehehe.pastu jalan sorang2 kt kl sentral n klia

cysev3n said...

aku abis pun pkl 4.30pm gitu.. balik umah dgn jam ya rabbi.. sampai pkl 5.30 dah.. serius aku takley bayangkan org yg keje kat KL..

farah225 said...

yup, aku stuju ngn hang.last year aku ada course kat kl.tp aku bmalam kt umah in law kt serdang sbb bawa haris sklai mintak tlg dia jaga.fuhhhh...tiap2 hari bersesak naik komuter dr serdang ke kl sentral.takleh nak citer.tak sanggup gue

knv said...

shhh... besar gabak jgn sebut, nanti mak terasa hahahahaha!

tapi cantik la cooler bag tu. stylo gitu!

farah225 said...

sis,
sudah tak bz tahap gabanzz yer rini?heheheh.
mmg comey,skang cooler bag tu merangkap handbagku.hehehehehe.

mamaDhea said...

farah.. aku pon mcm ter"berkenan" je ngan cooler bag MLO tuh.. tp dlm masa yg sama aku suka gak ngan Pigeon-FTG cooler bag.. aku nmpk cooler bag ni kt Jusco Tebrau..

harge RM199.00, dpt 5 botol pigeon free utk simpan ebm(tanpa puting).. pastu cooler bag ni guna ice-panel, fungsi sama cam ice-pack cuma tahan lebih lama.. tak ingat plak bape jam.. saiz pon kecik comey jek, sesuai utk kita yg saiz pon comey gitu..

skrg ni aku pening nk beli mana satu.. sudahnya, aku tak beli pon lg cooler bag.. hahaha...

Fauziah said...

erm... okeh ek cooler bag nih? ingat nak angkat satu pasal yang cooler bag yang belang2 tu besar gabak... tak leh nak sandang plak tu. nak jinjit2 tak cukup tangan plak mana nak pegang budak mana nak pegang cooler bag... huhuhu... harus aku angkat satu. muat ek nak letak ice sumer tu? gerenti bleh tahan sejuk 8 jam ek?