Tuesday, January 8, 2008

Otomen

ma, nak tomen!
ma, nak tomen!
mula-mula aku tak faham,mendala anak teruna aku nak.masa tu tgh cuti pantang kat kelantan.ghopa2 nyer nak ULTRAMAN! Cu dia dok bagi tgk kot youtube.dah ajar skali tu, sehari tiga empat kali ler dok layan tomen kat youtube tu,sampai org lain dah takleh guna pc.dia tido baru boleh org lain guna.huhuhuhuh.sehari sebelum balik JB, aku bawakler haris pi tgk Ayah Di kat ward (camner keadaan ayah D, dah lama aku tak cal tanya kabar), masa lalu kat mart kat hospital tu dia tunjukla kat patung spiderman (ma, tomen, ma).taknak gerak selagi tak dapat menda alah tu, mak aku (wan haris) pon belikanlah untuk dia.bukan main suka la dia.ke mana-mana asik dok usung tomen dia tu!. dlm keta on d way ke JB ritu pon dok peluk tomen diala.ok jugak,takderla dia bosan ngn perjalanan yang jauh.skang nampaknya makin pandai, siap2 dirikan tomen dia, pastu lawan2 lagi.heheeheheh.kalau ada pistol,siap tembak lagi tomen tu, pastu cakap "ooooo....jatuh tomen". satu lagi, pantang tengok iklan ultraman kat tv (segala yg rupa cam ultraman, semua dia panggil ultraman),mulala wat action,,tapi...bila dah abih iklan,mulala ngamuk.hhuhuhuhhu.kalau tak silap aku,hari sabtu kul 11, citer justirizer,ermmm memang dia minat giler,siap tunggu lagi,maklumla awal pagi dah iklan tak henti2 kan. seminggu dua ni plak, balik nurseri wat action kat aku, 'ma,otomen taro", fuh pandai taro2 la plak. ni mesti blaja ngan kawan2 kat sekolah ni (budak2 cepat balaja -sebut cam iklan colgate kayu sugi tuh!)
semalam balik nurseri abah, beli cd ultraman, aku kurang berkenan ler bab ajar dia rajin nengok cd2 cam ni, nasibler, citer tu panjang so dia cam agak bosan,so aku pujuk dia tengok cd lagu doa kanak-kanak, nasib dia nak.heeheeh.siap joget2 lagi kalau dgr cd lagu tu:)

6 comments:

mado_ct said...

anak lak asyik nk tgk drift kat youtube...pening nk melayan. amboih..cam abah dia jugak la suker keter. Keter control abah dia pon dah jahanam dikerjakan aidil. Mujur abah aidil on probation tkleh ada lesen..kalau tak dua beranak tu sure main kete je kejenyer

farah225 said...

ct
kalau tak,asik kena tinggal jerla mama n bb Ai

knv said...

farah,
macam anak akak yang sulung dulu. pening pala aku dok mengusung vcd ultramen kulu kilir..

nasib baik dah besar ok. sekarang arina pulak take turn!!

farah225 said...

sis ana
mlm td kita dok kt toilet,pastu dengar kecoh2,ingatkan apa,ghopa2 nya haris dok berebut nk tgk otomen ngan abah.abah nak tengok berita.heheeheheh.

Rizza said...

otomen2..hehhe
kelakar la haris....
heheh sib baik le hassan ni tak heran ngan otomen ke apa2 le..hehheh yg dia excited sgt FLAG..hehheh
siap jerit2 cam nak melompat nampak Flag berkibar (masa naik bas..nampak kat luar lee)..hehheh

farah225 said...

heheehhe.semangat patriotik betul hassan ni.bagus anak umi:)