Wednesday, January 2, 2008

Azam 2008

erm.....selamat Tahun Baru...semoga kedatangan tahun baru ni akan membawa lebih makna pada aku n family serta mendapat rahmat lebih rahmat dan keredaan Allah s.w.t dan dengan harapan agar dimurahkan REZEKI dan diampunkan DOSA2 yg telah lalu..amin ya rabbal alaminn...Insyaallah.

mcm biasa, awal tahun semua orang pasang azam baru.so azam n pelan tindakan aku utk tahun 2008 ni:

1. nak memantapkan lagi family fiancial.camner?
i. aku nak pastikan semua hutang piutang diselesaikan tahun ni (x tmasuk hutang kereta)
ii. nak tingkatkan lagi simpanan dan buat potongan gaji utk hanis, ma& abah skali dlm TH
iii. nak tmbh pelaburan kat ASB bermula Januari.
iv. nak amik polisi insuran (education) utk haris n hanis.

2.Nak jadi isteri dan ibu yang terbaik utk hb dan n my kids:
i. nak Bf hanis sepenuhnya sehingga 2 tahun
ii. nak start ajar Haris mengaji Al-Quran dan membaca
iii. nak kurangkan perangai hot temper aku nih (sian hb aku slalu jd mangsa).
iv. lebih sabar ngn karenah anak2

3. Nak jadi employee yang lbh cemerlang:
i. mempunyai perancangan kerja yang tersusun
ii. meningkatkan lagi self motivation
iii. rajin membaca utk mempertingkatkan ilmu terutama mengenai isu-isu terkini

semoga azam aku ni dapat ditunaikan pada thn 2008 dan kehidupan aku sekeluarga lebih gembira dan bahagia.

ni dpt msg dr ma aku semalam. SEMOGA:
12 bln mendatang penuh kebahagian
365 hari penuh dengan keberkatan
8760 jam penuh dengan kasih sayang
525000 saat penuh dengan senyuman :)

semoga doa seorang ibu dimakbulkan.aminnn

2 comments:

mamaDhea said...

Selamat thn baru farah...

aku pon dh pasang baaaaaanyak azam.. hee.. hopefully dpt aku laksanakan ikut perancangan.. lari sket² dr schedule tu biasak ar kan.. hahaha.. fuhhh!! yee yee jek aku nih, siap nk buat schedule bagai....

mado_ct said...

Selamat thn baru