Tuesday, January 1, 2008

Cayang Hanis!

erm masa amik Hanis last week, carer kat taska cakap
'kak, hanis dah pandai senyum ek?"

erm hanis ni masa dalam hari pon, kalau kita panggil nama dia mmg cepat tersenyum.skrg lagi la, tengok muka aku n hb pon terus senyum.manis sungguh cik mek molek ni.kalau kita berbual ngan dia sebokla dia nak menjawab oooooooo....eeeeeee....senyum pastu ooooooo...eeeeee lagi.bila cakap 'adik dok elok2 yer kat taska',terus cebik cebik cam nak nangis.nak bitau aku yang dia taknak pi taska la tu.huhhuhuhuu.

dua tiga hari ni, rindu sangat nak tengok senyuman Nurhanis Imtiaz.dia tak baper nak senyum sebab tak sihat.bunyi macam ada kahak, pastu mata pon bertahi jerk.dah pi klinik weekend ritu..dr kasi ubat cair kahak.malam2 tak baper nak tido...nangis...nampak cam tak selesa..lepas kasi ubat tu baru nampak lena.malam tadi kul 12 lebih baru tido. Haris pon slalu tanya "Hanis, nape nis" bila dengar adik dia nangis. sayang sangat la tu kat adik dia.aku doa moga Hanis cepat sembuh..nanti boleh ler selalu senyum kat aku lagi...

haaaa...lagi satu perkembangan Hanis.aku noticed dah 3 minggu anak dara aku ni blaja2 mengiring.tak lama lagi boleh meniarapla tu.

No comments: