Friday, December 7, 2007

Nak Balik JB dah!!

ermmm....dah kul 4.00 pg,mata tak ngantuk la plak....aku tersedar kul 2.00 td,barang belum habis kemas tu yg terus bangun.
pejam..celik..pejam..celik sekejap jer dah 56 hari aku cuti bersalin.so ada 4 hari lagi nak naik keje.isk isk isk sedihnya nak kena tinggal Haris dan Hanis kat nerseri.taktaula Haris camner nanti time 1st day anta.aku dh blh imagine, mesti melalak giler nak kena tinggal.jangan dengan aku sekali yg melalak dahla.huhuhuhu.maklumla hampir 3 bulan dok berkepitttttttt jerk ngan aku.sampaikan aku pi toilet pon carik macam anak ayam hilang ibu.adoiiiilaaaa anak teruna aku sorang ni.

Hari ni kitaorang nak balik JB.mula2 hb kata dia tak balik amik coz parents aku voluteer nak pi hantar.keta hb abang dia yg pi hantar.tup2 kelmarin dia balik kelate, coz boss dia suh balik beli kain sampin kat pengarah dia nak pencen.hermmm....oklah tu,hb blk senang sikit aku nak uruskan budak2 n nak kemas barang2. Haris ni takleh kalu time dia tido tak rasa orang kat sebelah dia mesti nangis...tu tengah tido ngn abah dia la tu...boleh ler aku ngemas tanpa gangguan..sambil bertenet..heheheeh.Alhamdulillah semua dah beres...tunggu nak angkut lam keta jer.

Bila fikirkan perjalanan jauh JB-KB ni buat aku fikir panjang bila nak balik kampung,bukan apa,penat wooo!! 12 jam tu perjalanan.pastu skang ngn baby lak.harap takder masalah sepanjang perjalanan nanti.Air Asia lak takder direct flight dr KB-JB.dulu ada.naper ntah dah terminate service dia dr KB ni.harus ku utus surat kt Air Asia ni, suh adakan blk perjalanan JB-KB.senang sikit aku nak balik kampung.heheheeh macam ler Air Asia nak layan.so skang aku kena layan keta la dulu.so..layannnnnnnnnnnnn...

5 comments:

mado_ct said...

wahh..farah dah adaer blog. BIle laa aku lak nk ader blog nih? hehehe... selamat pulang ke JB... best kan cuti pjg..cam cepat je dah nk 2 bulan baby hanis.

mamaDhea said...

weihh farah,
aku ade sms ko guna no baru.. dpt tak wehh??

farah225 said...

ct
heheheeh...jomler memblogkan diri.tula kejap jer dah naik keje.rini dah 3 hari keje.bb hanis ok,tp abang haris yg meraung tiap pagi.hehehe

sya
tak dapat pon sms ko.betul ker ko anta kat no aku?

knv said...

farah,
apa khabar? saje je kak ana jengok2 sini. baby sihat? camno dah masuk kerja? mesti tak best! ha ha ha

farah225 said...

sis ana
thanx coz sudi jenguk kt sini.hehehe
memang tak beshhh bila dah naik keje.kepalo asik ingat anak jer.nak2 haris dah pandai cakap 'mama, taknak gi sekolah,taknak kawan' adoiila.