Saturday, December 1, 2007

My first post

Akhirnya.....i got my own blog.perghhhh... berpeluh-peluh nak create blog aku ni.hehehehh.bukan apa,acelly aku dah ada account google..tapi....aku dah lupa password..huhhuhuhuhu.biasa aku guna password sama utk sema account aku tapi...yg ni siap ada strong n weak password tu pasal aku tukar password lain yg dr kebiasaan. acelly aku slalu (tak ler slalu sangat :) ) dok tulis blog kat frenster aku tu,tapi..semenjak dua menjak ni aku rasa bila time aku nak tulis blog jer, mesti susah nak access, tu aku sign in kat sini plak.
aku sebenarnya takder ler rajin bebenor nak menulis kat blog ni.hehehehe.biasa aku tulis pon citer2 haris,tupun banyak yg terlepas.so kali ni harap aku rajin ler menulis. so tujuan blog ni utk aku jot down pasal perkembangan my hensem boy n my cute girl tu.bukan apa, semua tu adalah kenangan terindah dalam hidup aku as a mother.

btw, my li'l princess dah 49 hari ni n esok genap 50 hari.pejam celik pejam celik sekejap jerk masa berlalu.next week dah nak balik JB.tak sabar dah nak jumpa my dear hubby. rindu banget sama kamu.hehehehe.

1 comment:

mamaDhea said...

Farah,

Welcome on board bebehhh....!

;)