Friday, May 22, 2009

Destinasi mana yang menarik?

Saya dan mr.hb sedang merancang membawa Haris & Hanis untuk cuti-cuti Malaysia.
Antara destinasi yang teringin nak pergi, antara Langkawi dan Kota Kinabalu.
reason kenapa kami memilih dua destinasi tersebut ialah:

1. Kami tak pernah sampai ke KK/Sabah.tu satu2nya negeri dalam Malaysia yang saya tak pernah pergi.

2. Langkawi pulak, kami masing-masing pernah pergi masa zaman-zaman belum akil baligh dulu so macam dah lupa camner ghoper Langkawi tu?

3. Nak bawak Haris n Hanis naik kapal terbang sebab haris selalu komplen,asik mama jerk naik kapaltebang, haris nak naik jugak! (walhal dia naik kapal terbang tiap2 bulan dulu masa dia dalam perut mama sampai umur dia 8 bulan dok ulang alik ke sarawak jumpa abah). tak ingatla kan, kecik lagi masa tu.









7 comments:

Ms Lola said...

AKu rasa, kalau nak bg budak2 tu penuh dgn aktiviti, pi Langkawi lah.

Ada cable car, eagle feeding, island hopping, snorkeling pun boleh kat Langkawi (cuma aku je yg tak sempat nak buat dulu).

KK pun ada jugak aktiviti - pi lah Pulau Manukan tu ke... kalau nak pi Taman NEgara dia tuh, mcm jauh skit dr KK, kena travel lagi. Takut budak2 penat.

MS said...

ku pun sependapatan dgn lola, kalau betul nak melayan budak, langkawi just nice, leh nai aeroplane n bersukaria.
mak suka anak pun suka.

kalau nak melayan kita keh keh, sabah memang tempat idaman aku, teringin nak ke pulau..sabah memang ok.
tp bak kata lola laa bebudak akan penat sikit, tp ok laa lagi lama leh naik belon

farah225 said...

sebenarnya mak yang nak layannn lebih tu yg teringin sangat nak ke KK.masih ada masa utk memikirkannya.hehehehe

mamaDhea said...

seronoknyer nak gi cuti2..

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

farrah,

langkawi kot hehehe...
ape khabar?kuikuikui...

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

eh umminor la, member lama kat SI dulu :P

maya amir said...

samelaa ngan aku..aku tak penah lagik gi sabah.. tapi gi langkawi laa bebeh.. hehe