Monday, January 12, 2009

Tag lagi

cik erna,sorry, dah masam dah mak peram tag hang yang ni.baru sempat nyah.pc kat opis memang mengong sikit ditambah diriku yg bz dalam seminggu dua ni.apapun,jangan marah yer cik erna comey.

The rules: Link to your tagger and post these rules.
List 8 random facts about yourself and tag 8 people.

Tukang bagi tag : cik erna

Tagging: xleh nak tagging sebab semua member kat blog list dah kena tagg.heheheeh.tak tolak markah kan.


8 random facts
->I dont have any facial regime.. (juga ayat meniru cik yan & cik erna. aci dak?heeheheheh)

->Aku tak masak untuk hubby dah 3 bulan lebey semenjak dok berjauhan ni.

->Aku anak ustazah n budak sekolah agama.tapi ramai yg tak percaya.heheeheheheheh.taktau ler naper, adakah aku rock?kuangkuangkuang

->Aku mmg jenis yang panas baran.kalau tak kena sikit mula la nak naik darah.huhhuhuhu.azam thn ni nak kurangkan sikit tahap kepanas baranan (ada ke imbuhan camni weh!) ku itu

->Aku minat jugak main masak-masak & baking-baking ni tapinyer dah dasar tangan keras.mesti payah nak jadik.dahtu aku noticed satu menda,masakan yg aku buat pertama kali mesti jadi,tapi bila diulang2 memang tak jadi dah.aku pon heran naper jadi lagu tu!

->I hate folding clothes sama seperti dirimu wahai cik erna.

-> Aku suka baking daripada masak lauk but again seperti perkara di atas mak memang tangan bangku!

->Aku cepat kesian tengok orang susah.especially time bawak kereta bila hari hujan,selisih ngan orang bawak motor bawak anak kecik pulak tu.tiba2 kereta lalu,memercikkan air pada depa.kesian tengok,dan membuatkan diri aku sentiasa rasa bersyukur dengan nikmat yang ada.

>>part ni dah complete.yeay! terbayor jugak hutang aku.
eh ada sambungan yer???

Myself
First name: Farha***
Name you wish you had: Takder.dah cukup hepi dgn nama yg ada dgn maksud namaku yg sungguh mendalam (Kegembiraan bintangku)
What do people normally your name as: farah
Birthday: 22 Mei
Birthplace: New Castle
Time of birth: tak silap,mak aku cakap di subuh yang dingin
Single or taken: Dah ada yang punya
Zodiac sign: Gemini

My appearance
How tall are you: 150cm,mcm tk berapa tinggi tp dah ok kot
Wish you were taller: tinggi tak der masalah cuma nak berisi jer sikit lagi (mmg dasar tak tau bersyukur sungguh!)
Eye color : hitam kot
Current hair color: black
Short or long hair: Shoulder length (sghopa gak ngn cik erna)
Ever dye your hair a bizarre color: nak mati kena piap ngan ustazah?
Last time you did something dramatic with you hair: tak
Glasses or contacts: Glasses.tapi kan,aku jarang2 pakai.acelly dah dua spek aku patah sebab handbag yang pakai sebab handbag yang rabun.tuan handbag tak rabun.hehehehh
Do you wear make up: pakai pelembap,bedak sikit n lipstick tu dikira pakai mekap ker?
Paint your nails: pakai inai aci dak?kalau aci,pernahla jawapannya
Shy or outgoing: tgk ngan saper.takkan nak redah jerk
Sexy or cute: Both bleh? :P
Serious or fun: Depends on situation..
A turn on: cakes.apa2 jenis kek (bila ntah nak try brownies cik erna)
A turn off: nescafe

This or That
Flowers or chocolates: dua-dua
Pepsi or coke: dua-dua aku tak suka.tambah pulak masuk lam senarai barang kena boikot.
Rap or rock: Balada (x menjawab soalan gitu.heheheh)
Relationship or one night stand: relationship
School or work: work la kot buat masa sekarang.tp ada hati gak nak gi sekolah lagi.
Love or money: dua-dua.ada duit abang sayang,takder der abang melayang!kahkahkah
Movie or music: music.
Country or city: dua-dua aku suker.
Sunny or rainy days: dua-dua
Friends or family: Aku sangat sayangkan sebuah persahabatan tapinyer skrg Family pon penting dalam hidup aku.so balancela kira.
Have youEverlied: hahahaahahh
Stole something: maybe.heheheheeh
Smoked: erna, aku pong pernah hisap rokok daun arwah nenek dulu hahahha..hisap ramai2 ngan sepupu2.tapinyer tak pandai asik hembus jer api pon padam ler!
Hurt someone close to you: Yes
Broke someone’s heart: Yes
Wonder what was wrong with you: ntah ler!!!
Wish you were prince or princess: tak pernah
Like someone who was taken: minat2 jer.tupun masa zaman kecik2 dolu.
Shaved your head: NO.
Used chopstick: Tak pandai.pandai tgk org guna jerk
Sang in the mirror to yourself: I don't sing
Favourites Flower: sunflower
Candy: tak sker
Song: lagu2 fauziah latiff
Color: yg lembut2
Movie: romantic comedy
Singer: fauzziah latiff tp skang tak minat sgt dah.
Junk food: Cheezels & Twisties
Website: blog yang ntahapahapantah ni!
Location: New Castle
Animal : tak suka binatang
Ever cried over someone: Yes.
Is there anything you wish you could change about yourself: lebih berdaya saing n well organised
Do you think you’re attractive: Yes. At least to my hubby
If you had to choose a fairytale as your life what would you choose: sudah bahagia dgn kehidupan sekarang
Do you play any sports: tak.terukkan.tapi aku minat aerobik

dah abis kan?ker aku yang copy sekerat.hahaahahah.kira complete yer cik erna.

1 comment:

Anonymous said...

hi cik farah. kita ni byk yg sama perangainya. esp part temperament kot.... aku pun msk first time jadik 2nd time x jd. BOD aku 24 mei. isk... samalah... lg satu yg nk sama, aku kena transfer ktan...uwa..... yg alhamdulillah dh x sama, aku dh dok senegeri ngan hubby.... yahoo... jgn jeles...