Thursday, January 1, 2009

16 Fakta Tentang Diri Saya

Banyak bebenor hutang tag yang aku lom bayar.kali ni aku jawab hutang ngan cik fid aka lovebaby dulu yer.

Syarat dan peraturan:

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.


2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini. ----> sema kengkawan sudah di ditag oleh cik fid.maka sila abaikan soalan ini.


3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal. -----> jawapan seperti para pertama


4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.


1. Saya seorang isteri dan ibu kepada sepasang cahaya mata yang sedang melasak sehinggakan berat saya sekarang berada dalam julat 'underweight'

2. Saya dan suami saya PJJ sekarang ni sebab dia masih bekerja di Johor sedangkan saya sudah transfer balik kelantan.saya sangat rindukan dia.

3. Saya tak pandai hipokrit, kalau ada perangai sesaper yang tak berkenan kat mata dan hati saya,saya tak pandai nak cover-cover dah,ketidaksukaan itu akan jelas terpancar di mata saya

4. Dah lama saya tak update Frenster, Fotopages, Facebook saya

5. Saya dan suami saya memasang impian untuk membina rumah idaman pada tahun ini (2009).Semoga impian kami tercapai

6. Saya mempunyai semangat setiakawan yang tinggi.saya sayang kawan-kawan saya.saya sangat menghargai ikatan persahabatan.

7. Saya ni agak panas baran.selalunya suami kesayangan saya la yang jadi mangsa.tapi saya sangat sensitif,bila orang meninggi suara ngan saya,saya cepat tersentuh.terukkan saya!!

8. Saya kidal.suami saya jugak kidal.orang kata orang kidal ni kreatif tapi saya sangat heran sebab saya tersangatla TIDAK kreatif.saya rasa urat kreatif saya telah terputus kot.tu pasal saya tak kreatif.


9. Saya juga setia kepada barang2 saya.. ada satu handbag je yg digunapakai setiap hari tapi handbag tu dah hilang kena kebas masa majlis kenduri kawin adik saya minggu lepas.kasut pun macam tu jugak.kalau dah selesa pakai yang satu,yang lain berpasang2 yang baru pun,saya jarang pakai.

10. Saya ada short term loss memory.memang bahaya.bos saya dulu selalu bengang dengan saya,sebab kalau dia tanya apa2,mesti saya jawap' sorry bos,i lupa la letak mana'.heheeheheh.

11. Baju saya banyak warna turqoise.sampaikan kalau nak beli kain baru, saya cakap kat salesgirl, 'awak jangan tunjuk warna turqoise kat saya'.heheeheheeh

12. Saya sangat berkira nak beli pakaian saya.tapi kalau baju anak-anak saya,kalau saya berkenan,saya tak kira dah rege berapa.


13. Saya tak suka tengok cerita seram, cerita ganas dan ada aksi-aksi mendebarkan.saya suka tengok cerita komedi,drama-drama yang penuh unsur kekeluargaan n romantik.adakkah saya berjiwa lembut?perasan!!!

14. Saya suka melancong tapi saya tak banyak duit nak keliling negara/dunia.heheeheeh.

15. Saya pon macam cik yan,sungguh kayu bab2 makeup ni.tapi pakai la jugak lipstick sikit sebab taknak nampak pucat sangat muka.

16.Last but not least...saya sangat penat menjawab tag ini tapi enjoy!!!heheheeheh.


4 comments:

mamaDhea said...

farah,
selamat berkenalan.. ;P

tang urat kreatif putus tu tak tahan aku baca.. wakakaka

knv said...

farah,
akak dah pindah ke
http://casaarina.wordpress.com/

takpe, akak pun tak kreatif jugak hahahahah.... (apakah motif??)

Anonymous said...

farah,
saya pon setia! tp kesetiaan sy hanya utk benda2 yg bernyawa sajork...keh keh keh ;p

farah225 said...

mamadhea,
slmt berkenalan.heheheeh
sunggoh mak tak tipu,mak memang tak kreatif.

kak ana,
pindah umah lagi yer!
meh la kita bukak kelab utk org yg tk kreatif nih!

madam,
setia, jangan tak setia.kuikuikui