Wednesday, November 12, 2008

taknak pegi sekolah

start minggu ni haris tak pegi sekolah lansung.ini adalah kesan daripada pakcik makcik dia ada kt rumah minggu lepas dan juga abah dia yang balik pada weekend lepas.

semalam dia sanggup duduk dengan sepupu aku yang sebelum ni dia taknak duduk sebab taknak pegi sekolah. Tih dia balik petang semalam so hari ni bangun pagi2, celik mata cakap ngan aku "mama taknak sekolah nak duk ngan tih". bila aku dah siap2,datang kat aku salam cium tangan terus turun bawah main anak sepupu aku.sabarjerla. nampak gaya tahun ni tak nampak jalan dia nak gi sekolah la sebab mak aku pon dah start cuti sekolah lusa.

Yang aku bimbang, bila sekolah bukak tahun depan, mesti berchenta pulak aku nak pujuk dia ikut aku pegi sekolah,kalau tak saper nak tunggu/jaga dia kat rumah.

Aku plan tahun depan aku nak anta tadika islam kat area umah aku.tahun depan haris dah 4 tahun so dah boleh masuk tadika tu.

2 comments:

cysev3n said...

keh keh keh.. biasa la budak2.. ada je tarikan kat umah tu, mula la ngelat nak pi sekolah..

farah225 said...

hari aku pon taktau apa angin dia nak pi sekolah.pagi2 dah cari bag batman dia.