Friday, July 4, 2008

Terlupa bawa pam la!

Pagi tadi masa nak pam, aku bukak cooler bag! tiba2 tengok PAM AKU TAKDE! dah gabraaa.SAH AKU TERTINGGAL! dahla stok tak baper banyak.nak taknak kena aku perah pakai tangan.makanya terpaksala aku.acelly dah lama tinggal hand express ni.maka hari kenala mencuba.perah punya perah, Alhamdulillah dapat jugak 4oz,lebih kurang pakai pam tapi amik masa lama skit dalam 20 minit.nampak gaya skill hand express ni aku takleh tinggalkan.kena insiden macam ni,takder pilihan.

6 comments:

Crazee Choc's said...

tu la.... guna tgn mmg senang.... tp tu la... ada org kata tak elok guna tgn. tapi saya mmg guna tgn pun....farah guna pam apa?

Ms Lola said...

Aku tabik betul la kat ko buleh express guna tangan. Saute, beb!!! Aku try jugak, tp tak pernah menjadi. Paling hampir dgn guna tangan ialah guna manual pump Medela Harmony. Aci tak?

cysev3n said...

aku kalau takde pam, harus le berkejar lari balik umah weh.. macam sengal je kalau guna tangan.. kah kah kah.. aku sungguh le tak reti!

Fauziah said...

huhu... pernah jugak pam guna tangan. pam nyer bawak... lid berbintang yang kecik tu tercicir dalam sinki kat umah masa membasuh pam... so terlupa laa nak kutip. end up pam pakai tangan dapat laa 4oz sekali. bleh laa tu kan...

farah225 said...

marisa,
masa haris lu,mmg guna tangan sampai haris 8 bln. pastu beli spectra tp rs mcm tak sesuai sgt so teruskan pakai tangan.kali ni beli avent.so kat opis pakai avent,kt umah pakai spectra.sy rs spectra ni ok time breast penuhla.

Cik lola,
aci kot.heheheh.

Cik yan,
tak kuasa mak nak perabih minyak keta nak berkejar pi amik pam melainkan pi anta susu kat nursery kalau tk cukup baru berbaloi.hhehehehh.minyak mahal ni kena berkira skit.kih kih kih

bie,
okla tu 4 oz.kita pon kalau pakai avent pon,dpt lam kuantiti yg sama cuma masa tu kurang skitla

Fid said...

aku pernah guna perahan tgn masa pam avent aku patah leher tapi utk 3 sesi ja..balik ja kerja terus aku pi cari pump baru hahaaa