Saturday, January 9, 2010

cita-cita?

semalam korang tengok buletin utama tak?
berita pasal PM & Datin Seri Ro*m*h pi melawat tadika PLUS

Berita tu mula-mula macam takder apa yang istimewa. pastu tunjuk la Pak Jib n his madam dok beramah mesra ngan kanak-kanak kat situ.

Madam pon bertanyala. soalan pertama:
Saper paling pandai kat sini?
beriala adik2 tu angkat tangan

soalan kedua:
saper nak jadi perdana menteri?
semua pakat dok angkat tangan

soalan ketiga? aku yang dengar pon rasa nak ketawa:
saper nak jadi ISTERI perdana menteri?
yang adik2 pompuan pon angkatla tangan.nasib tadak lelaki yang angkut.

Aduhhh,adakah menjadi ISTERI perdana menteri boleh disematkan dalam hati sebagai suatu cita-citakah?.macam kelakar pon ada.

7 comments:

maya amir said...

kekek..nmpk sgt pompuan zaman skang desperate..hehheheh

Fid said...

aku rasa horror la kalau ada budak letak cita2 nak jadi isteri PM..uhuks/./mcm tak de yg lebih berafedah kekdahnya

nelcyndana said...

kah..kah... yg ni pun aku tgk gak... kah..kah... lawak betul madam kita kan.... cik farah, apa citer baru KKM?

knv said...

ya allah apa bendul si minah tu tanya soklan no 3 tu? sabau ajelah! malunyaaa weh! :P

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網

madamoiselleczar said...

apa punyer cita2 daaaa :p
kalu anak dara haku jawab cenggitew,harus mak picit2 dia dr kecik lagik nyah..ngeeee

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)